přejdi na obsah | přejdi na menu | přejdi na vyhledávání

Nemáte čas na veškerou nutnou administrativu, která se pojí se správou Vaší společnosti? Pro naše klienty zajistíme veškeré úkony, které lze podle platné legislativy České republiky přenést na externí subjekt.  Díky tomuto „outsourcingu“ administrativně-správních služeb optimalizujete své náklady, ušetříte svůj čas, zbavíte se starostí a naše odborné zkušenosti Vám pomohou vyhnout se nepříjemnostem spojeným s potencionálními nedostatky při kontrolách prováděných příslušnými úřady.

V rámci administrativní správy společnosti nabízíme zejména tyto služby

  • zastupování společnosti na úřadech (živnostenský a finanční úřad, úřady státní a veřejné správy), ohlašování provozoven a živností
  • správa veškeré správní, interní a smluvní dokumentace společnosti včetně revize dokumentů s ohledem na aktuální právní úpravu a návrh vhodných opatření k uvedení dokumentace do souladu se zákonnými požadavky
  • příprava vzorových právních dokumentů, obchodních podmínek a zajišťovacích instrumentů na míru včetně zajištění překladů a ověřených překladů
  • zajištění ověření zahraničních veřejných listin nebo veřejných listin určených do zahraničí
  • svolávání a organizace valných hromad včetně vyhotovení zápisu z jednání
  • provádění veškerých změn ve společnosti včetně zápisu těchto změn do příslušného obchodního rejstříku
  • příprava podkladů pro účetní závěrky
  • správa datových schránek
  • další služby spojené s administrativní správou společnosti